(¯´Rikimaru`¯)

آنلاین بازی کردن وارکرافت

(¯´Rikimaru`¯)

آنلاین بازی کردن وارکرافت

Atinad | آتیناد | ندای آینده | صدای آینده

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ب.ظ

■ ■ ■ Atinad

بلاخره بعد کلی فراز و نشیب و تحریم ایران از Garena سرور جدید ایرانی Atinad راه اندازی شد .
خیلی محیط جذاب و کاربر پسندیه و آسون و استاندارد میشه پلی کرد .

اول اینکه فعلا فقط از طریق دانلود و نصب مسنجر آتیناد میشه ID ساخت .


دانلود جدیدترین نسخه آتیناد از طریق سایت :


■ ■ ■ سایت آتیناد : http://atinad.com/

■ ■ انجمن آتیناد (تالارهای گفت و گو) : http://forum.atinad.com/

کانال آتیناد : Channel Telegram : @Atinad

https://telegram.me/Atinad


■ ■  راهنمای ساخت اکانت :

شرایط انتخاب یوزرنیم :

■ حداقل 6 و حداکثر 15 کاراکتر شامل تمامی اعداد ، حروف انگلیسی ، نقطه ، خط فاصله و آندرلاین می توانید انتخاب کنید.

■ حداقل باید دارای یک حرف انگلیسی باشد یعنی نمیتواند به صورت کامل عدد ، نقطه ، خط فاصله و آندرلاین باشد.

شرایط انتخاب پسورد :

■ پسورد باید حداقل 8 کاراکتر باشد.

■ پسورد نباید با یوزرینم یکی باشد.

■ پسورد نباید به صورت کامل فقط عدد باشد.

■ پیشنهاد میکنیم برای انتخاب پسورد از حروف بزرگ کوچک ، اعداد و کاراکتر ها استفاده کنید که امنیت اکانتتون بالا برود.

نمونه : Af*Wm$*(+12573


برخی از دوستانی هم که با پنجره خطای
Atinad.exe - Application error
یا
Atinad.exe - This Application Could not be Started
مواجه هستن میتونن با دانلود فایل زیپ از سایت زیر مشکل رو برطرف کنن
توجه داشته باشید که این نسخه نیازی به نصب ندارد و فقط کافیه از زیپ خارج کرده و اجرا نمایید. 

ارتباط از طریق آتیناد با من :

ID Atinad : Rikimaru


نظرات  (۱۲)

لینک فایل زیپش کدومه ؟
پاسخ:
http://www.atinad.com/atinad.zip
سلام چه جوری میشه تو آتیناد بت ساخت؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
invalid username or password
یعنی چی ؟

چرا اینقدر داخل بازی dly laaaaage
بازم ارور میده

سلام خسته نباشید من امروز اتیناد رو نصب کردم اما هر چی اسمم رو میزنم خطا میده چرا؟ 

لطفا کمکم کنید

سلام من خیلی وقته دارم تو اتیناد پلی میدم ولی امروز که باز کردم این ارور رو داد  application error

از تو سایت نگاه کردم دیدم یه پوشه زیپ هست اونم دان کردم باز اون ارور اومد

میشه کمک کنید مرسی از اتیناد خیلی عالیه

man atnad ra dan karda  vali eror midh

 

من اتینادو نصب کردم یه بازی هم باهاش کردم ولی دفه بعد اومدم بازی کنم صدا بود تصویر نبود 

kirmmmm to atinad

chon hamishe gav mindaze yar

 

I'm extremely impressed along with your writing talents as neatly as
with the layout to your blog. Is this a paid subject matter or
did you modify it your self? Anyway keep up the excellent high quality writing, it's rare to look a great blog like this one
today..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی